Teknopark Ankara Haziran 2021 Haber Bülteni

Ekleme Tarihi 7.06.2021

Teknopark Ankara Haziran 2021 Haber Bülteni

ulakBEL Belediyelerin En Büyük Yardımcısı Oldu

Teknopark Ankara’da EMSAL BİLİŞİM tarafından geliştirilen ulakBEL İstanbul Belediyelerinin yarısına hizmet vermektedir. Bu aşamada geliştirilen yazılım belediyelerin hizmet geliştirmesinde, performans takibinde ve sorumlu belediyecilik anlayışına büyük oranda katkı sağlamaktadır.

ulakBEL İletişim Yönetimi Nedir?

ulakBEL, vatandaş ile kurum arasındaki tüm iletişimi tek bir ekranda, insan eli değmeden otomatik olarak toplayan iletişim yönetim sistemidir.

İletişim kanallarının çeşitliliği ve bu çeşitliliğin kurumlar için yaratabileceği zorluklar düşünülerek tasarlanan ulakBEL’in en önemli özelliği; kurum içi ve vatandaşlarla kurum arasındaki tüm iletişim süreçlerinin verimli, şeffaf, hızlı ve etkin şekilde yönetilmesini sağlayan bir yazılım olmasıdır.

Kuruma iletilen taleplerin, şikayetlerin ve genel anlamda başvuruların toplanmasını, ilgili birimlere atanmasını, sürecin baştan sona takip edilebilmesini mümkün kılan ulakBEL; talep sahiplerine de aşama aşama otomatik olarak bilgi aktarılmasını sağlar.

Kurum içi süreçler kadar vatandaşlar ya da genel anlamda talep sahipleri ile kurum arasındaki iletişim süreçlerine de şeffaflık getiren yeni nesil iletişim yönetim sistemi ulakBEL sunduğu tüm faydalar ile kurumları erişilebilir kılar, verimliliği artırır, süreçleri şeffaflaştırır ve sahip olduğu entegrasyonlarla zaman kazandırır!

ulakBEL ile Tüm İletişim Kanalları Tek Ekranda

ulakBEL iletişim yönetim sistemi, vatandaşların kurumlara ulaşabileceği tüm iletişim kanallarını tek bir ekranda toplar. Bu iletişim kanalları içerisinde sosyal medya platformları, e-posta hesapları, çağrı merkezi ve Whatsapp gibi mesajlaşma uygulamaları da dahildir. Vatandaşlardan gelen talepler, şikayetler, mesajlar, yorumlar ya da başvurular, hangi kanaldan gelirse gelsin, aynı ekranda görüntülenebilir.

Vatandaşlar kurum ile herhangi bir kanaldan iletişime geçtiği anda ulakBEL sistemi devreye girer, taleplerin ilgili birimlere dağıtılmasını sağlar ve süreç memnuniyet ile sonuçlanana dek devrede kalır.

ulakBEL sayesinde cevaplanmayan ya da geri dönüş yapılmayan hiçbir yorum, şikayet veya başvuru kalmaz. Erişilebilirlik ve şeffaflık sunan iletişim yönetim sistemi, kurumsal imajın desteklenmesini ve güven kazanılmasını sağlar.

ulakBEL ile Memnuniyet Ölçümlenebilir

Web sayfası, faks, CİMER, Mavi Masa, Gmail, Whatsapp, Facebook, BİP, Twitter, Instagram ve LinkedIn gibi farklı iletişim kanallarından ulaşan talepler ve şikayetler çözüldükten sonra vatandaşlara anket gönderilebilmesini sağlayan ulakBEL ile memnuniyet ölçümü yapılabiliyor. Böylece kurum gelişim alanlarını doğru belirleyerek süreç iyileştirmesini somut verilere dayandırabiliyor.  

İlgili Görseller